کشیدگی ردیف و محتوا
جستجو

همه ما به دنبال یک سایت افکت صدا هستیم که بتواند کلیه نیازهای ما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند. امروزه سایت‌های مختلفی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند. برخی به شکل رایگان و برخی نیز فایل‌ها را به صورت پولی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

در این متن با ما همراه باشید تا ۷ سایت عالی برای دانلود افکت‌های مختلف را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فهرست مطالب

Envato Elements

سایت دانلود صدای پس زمینه Envato Elements توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود جلب کند. دلیل اصلی این امر نیز کیفیت بالای اصوات ارائه شده در این وب‌سایت است.این امر موجب شده تا این سایت در بین سایت های دانلود افکت صدا به خوبی دیده شود.
به دلیل تحریم‌های بین‌المللی کاربران ایرانی امکان خرید از Envato رو ندارند، شما می‌توانید یک فایل پولی از این وب‌سایت را به شکل رایگان از ربات هشتگیار دانلود کنید.

 

سایت های دانلود افکت صوتی رایگان

Epidmicsound

گزینه دیگری که در لیست انواع سایت افکت صدا قرار می‌گیرد، Epidmicsound است. این سایت از سال‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون همواره یکی از گزینه‌های اصلی کاربران حرفه‌ای بوده است. شما می‌توانید طیف وسیعی از افکت‌های مختلف را در این وب‌سایت مشاهده نمایید و آن‌ها را برای پروژه خود به کار ببرید.
برای دانلود از این سایت چون باید پرداخت ارز داشته باشید و این امکان برای کاربران ایرانی وجود نداره ربات هشتگیار امکان دانلود مستقیم از این سایت رو فراهم کرده است.

 

سایت های دانلود افکت صدا

Storyblocks

سایت خرید صدای پس زمینه Storyblocks مورد بعدی در لیست ما است. این سایت به طور کلی در زمینه فروش انواع محتواهای لایسنس‌دار فعالیت می‌کند و به همین جهت باید آن را جزو بهترین سایت های دانلود افکت صوتی قرار داد.
وقتی صحبت از بهترین سایت دانلود افکت صوتی می‌شود، طبیعتاً سایت مربوطه باید بتواند انبوهی از افکت‌های مختلف را در اختیار ما قرار دهد.
با هشتگیار می‌توانید فایل‌های این سایت را دانلود کرده و هزینه آن‌ها را بپردازید.

 

سایت دانلود صدای پس زمینه

Motionarray

سایت دانلود افکت های صوتی مدل‌های مختلفی دارند و سایت Motion Array از نوع پولی است. در واقع برای استفاده از افکت‌های این وب‌سایت نیز باید هزینه مشخصی را به ازای هر صوت پرداخت کنید. تنوع افکت‌ها در سایت موشنری بسیار بالا است و به همین جهت می‌تواند نیازهای اکثر کاربران را رفع کند.
با ربات هشتگیار امکان خرید از موشن اری و پرداخت هزینه مربوطه وجود دارد. این فایل‌ها به شکل کاملاً قانونی در اختیار شما قرار می‌گیرند و مشکلی از این جهت وجود ندارد.

 

سایت دانلود افکت های صوتی

Mixkit

سایت دانلود افکت صوتی Mixkit از جمله سایت‌هایی است که برای کاربران مبتدی مناسب به نظر می‌رسد. این سایت دانلود افکت صدا آنچنان حرفه‌ای نیست، اما در هر صورت به عنوان یک سایت با آرشیو بزرگ در نظر گرفته می‌شود. این سایت تنها در زمینه ارائه افکت‌های صوتی فعالیت می‌کند و محتوای خاص دیگری ارائه نمی‌دهد.

سایت دانلود افکت صوتی رایگان

Zapslapt

سایت افکت صوتی Zapslapt جامعه کاربران مختص به خود را دارد. این سایت هم به صورت پولی و هم به صورت رایگان فعالیت می‌کند، اما گزینه‌های رایگان آن چنگی به دل نمی‌زنند.
اگر گزینه موردنیاز خود را از بین سایر سایت های افکت صوتی پیدا نکردید، می‌توانید به این سایت نیز سری بزنید و از افکت‌های موجود در آن دیدن کنید. به طور کلی سایت های دانلود رایگان جلوه های صوتی چندان مناسب حرفه‌ای‌ها نیستند.

سایت دانلود افکت صوتی

Freesound

سایت دانلود افکت صوتی رایگان Freesound همان‌طور که از نام آن معروف است بدون نیاز به پرداخت مبلغی افکت‌های صوتی بسیار ساده را در اختیارتان قرار می‌دهد.
به هیچ وجه انتظار نداشته باشید که افکت‌های مناسب و استاندارد را در چنین سایت‌هایی پیدا کنید، اما اگر پروژه ساده‌ای در پیش دارید، شاید این سایت برایتان مفید باشد. توصیه اصلی ما به کارگیری ۴ سایت اول فهرست است.

سایت دانلود افکت صدا

سخن پایانی

سایت های دانلود افکت صوتی رایگان اگرچه می‌توانند گزینه مناسبی برای مواقع ضروری باشند، اما توصیه اصلی ما بهره‌گیری از ربات هشتگیار و دانلود از سایت‌های به مراتب باکیفیت‌تر است. با استفاده از هشتگیار می‌توانید با توجه به سایت افکت صدا مدنظرتان، افکت‌های مختلفی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دانلود کنید.

به دلیل عدم امکان پرداخت به شکل بین‌المللی برای ایرانیان، هشتگیار فرصتی را فراهم کرده است تا شما عزیزان بتوانید بدون داشتن کارت‌های همچون ویزا و مستر کارت،‌ هزینه افکت صوتی مدنظر خود را به راحتی پرداخت کنید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

بستن