کشیدگی ردیف و محتوا
جستجو

برای پیدا کردن عکس‌های استوک، یک مشکل اساسی و همیشگی وجود دارد! اینکه چطور عکس مد نظرتان را در کمترین زمان ممکن و با بیشترین شباهت پیدا کنید. اگر از ما می‌شنوید، از همان اول سایتی را انتخاب کنید که امکان سرچ با عکس را داشته باشد. در واقع به جای یافتن عکس با کلیدواژه‌ها، آن‌ را با تصویر مشابه خودش جستجو کنید.

با این کار نه تنها در زمان خود صرفه‌جویی کرده‌اید، بلکه نزدیک‌ترین عکس به خواسته خود را پیدا می‌کنید.
در این مقاله، ۷ سایت برتر دانلود عکس استوک که امکان جستجو با عکس را دارند، به شما معرفی می‌کنیم و قدم به قدم، نحوه استفاده از موتور جستجوی عکس را به شما آموزش می‌دهیم.

فهرست مطالب

اگر به دنبال عکس خاصی برای محتوای خود می‌گردید، به هیچ عنوان آن را از گوگل نخواهید! درست است که در گوگل امکان پیدا کردن عکس مشابه با سرچ تصویر وجود دارد، اما نتیجه کاملاً ناکارآمد است! حتی اگر عکس‌های مشابه با چیزی که مد نظرتان است را پیدا کند، کیفیتشان به قدری پایین است که امکان استفاده از آن‌ها را ندارید و بی استفاده خواهند ماند!

در ضمن اکثر عکس‌های موجود در گوگل، دارای حق امتیاز هستند و اجازه استفاده از آن‌ها را ندارید. استفاده بدون خرید امتیاز و ذکر منبع از آن‌ها پیگرد قانونی دارد و مشکلات حقوقی برایتان ایجاد می‌کند. اگر حوصله دردسر ندارید، از همان اول یکی از سایت‌های استوک که امکان جستجو بر اساس عکس دارد را انتخاب کنید و با خیال راحت از محتوای آن استفاده کنید.

سایت Shutterstock به واسطه خدمات کاربردی و مفیدی که به کاربرانش ارائه می‌دهد، بسیار محبوب است. شاتر استاک بهترین موتور جستجوی عکس را در میان سایت‌های استوک دارد. فقط کافی است عکس مورد نظرتان را به صورت تصویری (سرچ از طریق عکس) جستجو کنید، بعد از آن با تعداد بسیار زیادی عکس باکیفیت و مشابه به آنچه جستجو کرده‌اید روبه‌رو می‌شوید.

تمامی عکس‌های حاصل از سرچ بر اساس عکس، بدون حق کپی رایت، دارای بالاترین کیفیت و مجوزهای لازم برای انتشار، تکثیر و چاپ هستند. درضمن به کمک ربات هشتگیار می‌توانید در کمتر از یک دقیقه و بدون نیاز به پرداخت ارزی، عکس مورد نظرتان را دانلود کنید.

کار کردن با سایت جستجو با عکس شاتر استاک بسیار آسان است و تنها با دو کلیک مطابق تصاویر زیر انجام می‌شود.

سایت جستجوی عکس با کیفیت
سایت جستجوی عکس

سایت ۱۲۳RF نیز مانند شاتر استوک موتور جست و جوی تصویر بسیار قدرتمندی دارد. این موتور جستجوی تصویر، پیدا کردن عکس های مشابه را برای شما به راحتی آب خوردن می‌کند! فقط کافی‌ است عکس مورد نظرتان را به موتور جستجو معرفی کنید. چند ثانیه بعد به هزاران عکس باکیفیت و بدون حق امتیاز مشابه نمونه‌تان دسترسی دارید.

برای خرید این فایل‌ها هم اصلاً نگران نباشید. با استفاده از ربات هشتگیار در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بین‌المللی و پرداخت ارزی، عکس مورد نظرتان را دانلود کنید. درضمن تمامی فایل‌های دانلود شده از این سایت‌ها به وسیله ربات هشتگیار، مجوز استفاده در انواع پروژه‌های شخصی و تجاری را دارند.

جستجو از طریق عکس در سایت ۱۲۳RF نیز با چند کلیک ساده که در تصاویر زیر نیز مشخص شده‌اند، انجام می‌شود.

سایت جستجو با عکس
سایت سرچ عکس

اگر به دنبال سایت جستجوی عکس با کیفیت می‌گردید، Adobe Stock یکی از بهترین‌هاست و خدمات فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد. ادوب استوک، نه تنها فایل‌‌های باکیفیت و کاربردی زیادی را برای دانلود در اختیارتان می‌گذارد، بلکه بهترین موتور جستجوی عکس را دارد و کار شما را برای سرچ عکس راحت‌تر کرده است.

با جستجو از روی عکس، در کمتر از یک چشم به هم زدن، عکس مورد نظرتان را با بالاترین کیفیت پیدا می‌کنید. با این کار هم نتیجه قابل قبول‌تر است و هم مقدار زیادی در وقتتان صرفه‌جویی کرده‌اید. کلیدواژه‌ها برای یافتن تصویر شبیه به عکس مورد نظرتان، به اندازه کافی دقیق نیستند.

سایت یافتن عکس مشابه

سایت iStockPhoto، با داشتن موتور جستجو بر اساس عکس، کارآمدترین سایت عکس های مشابه است. برای یافتن خواسته خود نیاز به توضیح و تفسیرهای طولانی و کلیدواژه‌های متنوع نیست! برای جستجوی عکس مشابه، فقط باید عکستان را آپلود کنید. در کسری از ثانیه، به هزاران عکس مشابه آن دسترسی پیدا می‌کنید.

شاید بپرسید چرا باید از آی استوک فوتو استفاده کنم درحالی‌که امکان سرچ تصویر مشابه در گوگل هم وجود دارد؟! به دو دلیل خیلی خیلی مهم!

  • اول اینکه نتایج گوگل اغلب دارای حق امتیاز هستند و استفاده بدون ذکر منبع و خرید امتیاز آن‌ها ممکن نیست.
  • دوم اینکه کیفیت بسیار پایین دارند و سطح کیفی محتوای شما را پایین می‌آورند.
سایت یافتن عکس های مشابه

سرچ کردن عکس و رسیدن به نتیجه دلخواه، نیازمند داشتن دانش جستجو در فضای اینترنت و استفاده صحیح از کلیدواژه‌هاست. البته اگر تسلط کافی به این موارد ندارید، هیچ جایی برای نگرانی نیست. عکسی که می‌خواهید مشابه آن را پیدا کنید را به موتور جستجوی سایت یافتن عکس های مشابه Dreamstime معرفی کنید.  این سایت با هوشمندی، تمام عکس‌های مشابه را پیدا می‌کند و در دسترستان قرار می‌دهد.

حالا از میان آن‌ها، به راحتی فایل مورد نیازتان خود را برای خرید انتخاب کنید. به جرات می‌توان گفت که دریمز تایم، بهترین سایت جستجوی عکس مشابه در میان سایت‌های هم رده خود است. برای استفاده از این امکان روی آیکون چشم در سمت چپ نوار ابزار کلیک کنید و عکس خود را آپلود کنید

سایت پیدا کردن عکس

احتمالاً شما هم تعداد زیادی سایت جستجوی عکس با کیفیت می‌شناسید، اما نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید! پیشنهاد ما این است که سایت Alamy، حتماً یکی از گزینه‌های انتخابی‌تان باشد. سایت جستجوی عکس آلامی، با داشتن بهترین موتور جستجوی عکس، تلاشش را کرده است تا کاربرانش در کوتاه‌ترین زمان، به بهترین نتیجه برساند.

در این سایت سرچ عکس تنها با دو کلیک انجام می‌شود. در واقع با موتور جستجو بر اساس عکس این سایت، زمانتان را می‌خرید. یک بار از این سایت alamy استفاده کنید تا با چشم خود ببینید یافتن عکس های مشابه، آن هم بدون کپی رایت و دارای مجوزهای انتشار، تکثیر و چاپ اصلاً کار سختی نیست.

بهترین سایت جستجوی عکس

آخرین سایتی را که به شما معرفی می‌کنیم، سایت جستجو با عکس Depositphoto است. در این سایت پیدا کردن عکس بر اساس جستجو تصویر مشابه برای شما امکان پذیر است. ضمناً به‌جز انتخاب عکس از پوشه مورد نظر و درگ کردن فایل در جایگاه، امکان پیدا کردن عکس مشابه با کد URL تصویر نیز وجود دارد.

بعد از سرچ عکس با سایت دپازیت فوتو، به انبوهی از عکس‌ها مشابه مواجه می‌شوید که تمامی آن‌ها دارای بالاترین کیفیت (رزولوشن ۳۰۰) و بدون حق امتیاز هستند. هزاران عکس مشابه برای هر عکس وجود دارد و این یکی از نقاط قوت سایت دیپازیت فوتو است.

بهترین موتور جستجوی عکس

در این مقاله هشتگیار، ۷ سایت یافتن عکس های مشابه را به شما معرفی کردیم. تصاویر موجود در این سایت‌ها، همگی دارای بالاترین کیفیت و مجوزهای لازم برای استفاده در انواع پروژه‌ها هستند. پس اگر مدیر تولید محتوا، کارشناس تبلیغات یا دیجیتال مارکتینگ هستید و یا کسب و کارتان به نحوی با تصاویر در ارتباط است، با خیالی آسوده از این سایت‌ها استفاده کنید.

همچنین قدم به قدم، استفاده از ابزار سرچ تصویری را به همراه تصویر به شما آموزش داده‌ایم. حالا دیگر می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کلیدواژه، در کمترین زمان، عکس مورد نیازتان را با بیشترین شباهت به نمونه پیدا کنید. برای خرید آن‌ها هم نگران نباشید! با استفاده از ربات هشتگیار، زیر ۳۰ ثانیه، فایل مورد نظرتان را به شما تحویل می‌دهیم.

دیدگاه خود را ثبت کنید

بستن