کشیدگی ردیف و محتوا
جستجو

اینفوگرافیک به یک ابزار بازاریابی دیجیتال ضروری برای مشاغل آنلاین و بازاریابان دیجیتال تبدیل شده است، به‌طوری که Google Trends نیز علاقه روزافزون کاربران آنلاین به اینفوگرافیک‌ها را به عنوان منبعی از اطلاعات حیاتی به ثبت رسانده است.

این در حالی است که امروزه ابزارهای پیشرفته و آنلاین مختلفی برای طراحی راحت المان‌های متنوع مانند آیکون، اینفوگرافیک و… وجود دارند.

 یکی از این ابزارها، وب‌سایت‌های دانلود اینفوگرافیک لایه باز است که خدمات متعددی از جمله دانلود اینفوگرافیک برای فتوشاپ، دانلود آیکون برای اینفوگرافیک و حتی دانلود رایگان اینفوگرافیک خام را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

در ادامه، با این ۸ سایت برتر دانلود اینفوگرافیک لایه باز آشنا خواهید شد و در انتها نیز خواهیم گفت که چگونه به‌راحتی از خدمات پولی این وب‌سایت‌ها استفاده کنید.

فهرست مطالب

برای دانلود عکس های اینفوگرافیک باید به‌ سراغ وب‌سایت‌های معتبر بروید که قابلیت دانلود رایگان وکتور اینفوگرافیک و یا دانلود اینفوگرافیک خام را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگرچه وب‌سایت‌های زیادی در این زمینه وجود دارند اما ما ۸ وب‌سایت معتبر و محبوب زیر را توصیه می‌کنیم.

یکی از قابلیت‌های ویژه این وب‌سایت‌ها وجود دارد، فیلتر کردن اینفوگرافیک براساس مراحل تصویری است.

به‌عنوان مثال وقتی کلمه اینفوگرافیک را با عدد ۴ ترکیب می‌کنید، نتایج جستجو تنها شامل اینفوگرافیک‌های چهار مرحله‌ای خواهد بود. در تصویر زیر، می‌توانید مثال آن را ببینید.

دانلود اینفوگرافیک

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید نتایج جستجو دانلود رایگان قالب اینفوگرافیک همگی دارای ساختار ۴ تایی یا اصطلاحاً ۴ قدم هستند.

Freepik یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های دانلود اینفوگرافیک لایه باز است. این وب‌سایت طیف گسترده‌ای از دانلود اینفوگرافیک لایه باز رایگان و اشتراکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
برای دانلود اینفوگرافیک رایگان در این وب‌سایت کافی است در نوار جستجو، عبارت موردنظر خود را تایپ کنید تا لیستی از دانلود اینفوگرافیک لایه باز رایگان متناسب با طرح موردنظرتان ارائه شود.

  • وب‌سایت فری‌پیک تقریباً ۵۰۰ هزار فایل پولی و رایگان دارد.
  • به‌صورت فایل‌های JPG، PNG، EPS یا AI  دانلود کنید.

  • قابلیت فیلتر کردن جستجو براساس رنگ

از وب‌سایت فری‌پیک می‌توانید در قالب وکتور، stock photos و دانلود فایل psd اینفوگرافیک را انجام دهید.

دانلود اینفوگرافیک لایه باز رایگان

کافی است ابتدا طرح موردنظرتان را پیدا کرده و سپس به‌راحتی دانلود طرح های اینفوگرافیک را انجام دهید. برای دانلود تمپلیت اینفوگرافیک و استفاده از سرویس دانلود اینفوگرافیک لایه باز نیاز به داشتن حساب Freepik و طرح اشتراک یا خرید مجوز تک تصویری دارید.

Shutterstock یکی از پرطرفدارترین وب‌سایت‌های دانلود اینفوگرافیک لایه باز است. وب سایت شاتر استوک، پلتفرمی است که میلیون‌ها اینفوگرافیک بدون حق امتیاز، سه بعدی، وکتورها و.. .را برای اهداف مختلف در ا ختیار کاربران قرار می‌دهد.

  •  نزدیک به ۳ میلیون فایل اینفوگرافیک دارد

در شاتر استوک می‌توانید دانلود فایل اینفوگرافیک را در قابل وکتور، استوک عکس و فایل PSD انجام دهید. این وب‌سایت طیف گسترده‌ای از دانلود طرح های اینفوگرافیک لایه باز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تقریباً همه‌ی آنها رایگان است.

در شاتر استوک امکان دانلود طرح های اینفوگرافیک متشکل از چندین لایه با قابلیت سفارشی‌سازی برای مشریان وجود دارد.
علاوه بر این، دانلود طرح اینفوگرافیک از این وب‌سایت قابلیت تغییر در زمینه‌ی رنگ‌ها، فونت‌ها، نمادها و داده‌های اینفوگرافیک‌ها را با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Adobe Photoshop یا Illustrator ارائه می‌دهد و با فرمت JPG، PDF، PNG و EPS ذخیره می‌شود.

Vecteezy یکی دیگر از وب‌سایت‌های دانلود رایگان فایل لایه باز اینفوگرافیک است که طیف گسترده‌ای از وکتورهای اینفوگرافیک رایگان، نمادها و پس‌زمینه‌ها را ارائه می‌دهد. این وب‌سایت دارای ۵۰۰ هزار فایل اینفوگرافیک است که می‌توانید به‌صورت رایگان یا با خرید اشتراک آن‌ها را تهیه کنید.

این وب‌سایت دانلود وکتور رایگان اینفوگرافیک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما برای استفاده از دانلود‌های اینفوگرافیک پیشرفته، نیاز به تهیه اشتراک pro دارید. همچنین فرمت ذخیره‌سازی دانلود قالب اینفوگرافیک این وب‌سایت به‌صورت فایل‌های JPG، PNG، EPS یا AI است.

Adobe stock سایت خرید اینفوگرافیک است که بیش از ۳ میلیون فایل را برای دانلود قالب آماده اینفوگرافیک در اختیار کاربران قرار داده است. این وب‌سایت تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد اینفوگرافیک‌های منحصر‌به‌فرد و تاثیرگذار را برای کاربران مبتدی و طراحان حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

  • ادوب استوک انواع قالب‌های دانلود اینفوگرافیک لایه باز را برای برنامه‌های مختلف Adobe مانند Photoshop، Illustrator، InDesign، Premiere Pro و Premiere Rush ارائه می‌دهد.
  • همچنین فرمت فایل‌های این قالب‌ها بسته به برنامه‌ای که برای آن طراحی شده‌اند، می‌تواند متفاوت باشد.
    برای مثال، فایل‌های Illustrator ممکن است در قالب «ait.»، فایل‌های InDesign در قالب «indt.» و فایل‌های Premiere Pro در قالب «mogrt.» باشند.
  • همچنین دانلود طرح اینفوگرافیک از این وب‌سایت قابلیت چاپ در اندازه پوستر را دارد و امکان ذخیره‌ی مستقیم به‌عنوان یک فایل SVG برای استفاده در صفحه وب‌سایت را در اختیارتان قرار می‌دهد.
سایت خرید اینفوگرافیک

IStockPhoto یکی دیگر از وب‌سایت‌های پرطرفدار برای دانلود اینفوگرافیک خام است که با بیش از ۱.۵ میلیون فایل، طیف گسترده‌ای از تصاویر اینفوگرافیک، وکتورها و کلیپ‌آرت را ارائه می‌کند.
الگوهای وکتور اینفوگرافیک بدون حق امتیاز این سایت، می‌تواند به ارائه تصویر واضح‌تری در توضیح نمودارها، بافت تصاویر و سایر موارد پیچیده کمک کند.

این سایت دسته‌بندی‌های مختلفی برای دانلود رایگان قالب اینفوگرافیک از جمله انواع تجاری، نمودار، دیاگرام، رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت، فلوچارت، مفهومی، تجسم داده‌ها، صنعتی و موارد دیگر دارد و اینفوگرافیک‌ها را در فرمت فایل EPS ارائه می‌دهد.
اگرچه بسیاری از اینفوگرافیک‌های در این وب‌سایت رایگان است اما احتمال دارد برخی از آن‌ها برای دانلود به اشتراک یا حساب کاربری نیاز داشته باشند.

سایت دانلود اینفوگرافیک

Venngage یک سایت دانلود اینفوگرافیک است که بیش از ۱۰۰۰ قالب برای دانلود فایل لایه باز اینفوگرافیک ارائه می‌دهد. این وب‌سایت قابلیت سفارشی‌سازی اینفوگرافیک را تنها با چند کلیک ساده برای افراد مبتدی تا طراحان حرفه‌ای فراهم ساخته است.
همچنین این وب‌سایت ویژگی‌های تغییر متن، کنتراست رنگ، اضافه کردن جدول، نمودار و… را برای دانلود اینفوگرافیک دارد. فرمت فایل‌های دانلودی از این وب‌سایت  PNG، PNG HD، PDF، HTML و قالب پاورپوینت است.

دانلود اینفوگرافیک اماده

اگر در پی دانلود رایگان پروژه اینفوگرافیک هستید، وب‌سایت Visme این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد. مجموعه در حال رشد Visme دارای هزاران تصاویر اینفوگرافیک الهام‌بخش و رایگان است.

فایل‌های اینفوگرافیک این وب‌سایت براساس دسته‌بندی‌های مختلف وجود دارد و با فرمت EPS، SVG، PDF، JPG، PNG و  AI فرمت اصلی Adobe Illustrator قابل ذخیره هستند.

وب‌سایت All free download دانلود رایگان اینفوگرافیک لایه باز psd را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در  این وب‌سایت بیش از ۶۰۰۰ قالب رایگان قالب‌ها و طرح‌های اینفوگرافیک چند منظوره وجود دارد که فایل‌های PSD، لایه باز و سازماندهی‌شده را در بر می‌گیرد.

دانلود اینفوگرافیک خام رایگان

این ۸ سایت به‌طور تخصصی برای دانلود اینفوگرافیک لایه باز کامل و ایده‌آل هستند. با این‌حال برای خرید اینفوگرافیک و دسترسی به خدمات پولی این وب‌سایت‌ها، نیاز به کارت اعتباری است که برای کاربران ایرانی با محدودیت همراه است.

اما جای نگرانی نیست؛ زیرا به‌راحتی و کاملاً قانونی می‌توانید مستقیماً  و به سرعت خرید اینفوگرافیک را از ربات هشتگیار انجام دهید. با استفاده از ربات هشتگیار، نه تنها می‌توانید از مزایای پیشرفته سایت خرید اینفوگرافیک بهره‌مند شوید، بلکه مراحل دانلود آموزش اینفوگرافیک از وب‌سایت‌ها را نیز فرا خواهید گرفت

یکی از قابلیت‌های ویژه وب‌سایت شاتراستوک که در  تمام سایت‌های دیگر نیز وجود دارد، فیلتر کردن اینفوگرافیک براساس مراحل تصویری است.

به‌عنوان مثال وقتی کلمه اینفوگرافیک را با عدد ۴ ترکیب می‌کنید، نتایج جستجو تنها شامل اینفوگرافیک‌های چهار مرحله‌ای خواهد بود. در تصویر زیر، می‌توانید مثال آن را ببینید.

دانلود اینفوگرافیک

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید نتایج جستجو دانلود رایگان قالب اینفوگرافیک همگی دارای ساختار ۴ تایی یا اصطلاحاً ۴ قدم هستند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

بستن