کشیدگی ردیف و محتوا
جستجو

انتخاب یک سایت دانلود عکس بدون کپی رایت برای طراحان گرافیک و به طور کلی کسانی که به چنین تصاویری نیاز دارند یک امر اساسی است. امروزه سایت‌های مختلفی در این رابطه فعالیت می‌کنند که هر یک از آن‌ها مخزن بسیار بزرگی از تصاویر استوک دارند.
برای شما به کیفیت کارتان اهمیت می‌دهید، ما چند سایت عکس بدون کپی رایت که بهترین هستند را معرفی کرده‌ایم.
ما در این مقاله سعی کردیم ۱۰ تا از بهترین سایت های دانلود عکس بدون کپی رایت را معرفی و یک روش مطمعن خرید از این سایت‌ها رو به شما بگوییم، با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

Shutterstock

یکی از معروف‌ترین سایت‌های موجود به منظور دانلود تصاویر استوک، Shutterstock نام دارد که احتمالاً با آن آشنا هستید. تصاویر ارائه شده در این سایت کیفیت بسیار خوبی دارند و به همین دلیل کاربران زیادی از آن دیدن می کنند.
برای استفاده از این تصاویر باید هزینه آن‌ها را پرداخت کنید، البته لازم نیست نگران باشید چرا که ربات هشتگیار این کار را برای شما آسان کرده است. تنها کافی است از ربات هشتگیار کمک بگیرد و خرید از عکس شاتر استوک را تنها با پرداخت یک هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر در داخل کشور انجام بدید.

دانلود عکس بدون کپی رایت

Freepik

سایت عکس بدون کپی رایت Freepik، گزینه بعدی در لیست ماست که طرفداران خاص خود را دارد. این وب‌سایت نیز از تصاویر بسیار زیادی برخوردار است که کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه مشخص آن‌ها را بدون هیچ‌گونه واتر مارک خاصی دریافت کنند.
اگر قصد دارید با کیفیت کلی این تصاویر بیشتر آشنا شوید، می‌توانید از ربات هشتگیار کمک بگیرید. امکان دانلود فایل های پریمیوم فری پیک به شکل رایگان برای شما عزیزان فراهم شده است تا بتوانید به خوبی در رابطه با این سایت و تصاویر آن تصمیم‌گیری کنید.

سایت دانلود عکس بدون کپی رایت

Adobe Stock

Adobe Stock از شرکت ادوبی یک مرجع عالی یک سایت عکس بدون کپی رایت است که برای سال‌های متمادی از سوی کاربران مورد تمجدید قرار گرفته است. این سایت با ارائه طیف وسیعی از تصاویر استوک می‌تواند به خوبی نیازهای شما را در این رابطه برطرف کند.

باید اشاره کنیم که استفاده از ادوبی استوک نیازمند پرداخت هزینه است. ربات هشتگیار برای این سایت نیز فعال است و با بهره‌گیری از آن می‌توانید خرید عکس از ادوب استوک رو انجام بدید.

سایت های دانلود عکس بدون کپی رایت ادوب استوک

iStockPhoto

در ادامه معرفی سایت‌ های تصویری بدون حق نسخه‌ برداری باید به سایت iStockPhoto اشاره کنیم. این سایت نیز در کنار مواردی که پیش از این به آن‌ها اشاره شد دارای تصاویر با کیفیت مناسب است که باید برای دستیابی به آن‌ها هزینه‌ای را پرداخت کنید.

ای استوک فوتو تصاویر بدون حق چاپ خود را در رزولوشن‌های گوناگون به شما عرضه می‌کند تا بتوانید با توجه به شرایط مدنظرتان از آن‌ها بهره ببرید. سرویس ربات هشتگیار در رابطه با این سایت نیز ارائه می‌شود و خیلی راحت می‌توانید به کمک آن خرید عکس از Istock رو انجام بدید.

سایت برتر برای تصاویر بدون کپی رایت ای استوک

Pikwizrd

Pikwizrd نیز باید در لیست سایت های عکس بدون کپی رایت قرار بگیرد. این سایت اگرچه تصاویر به نسبت کمتری در مقایسه با سایر گزینه‌ها دارد، اما در پاره‌ای از موارد می‌تواند به خوبی نیازهای کلی شما را به عنوان یک طراح گرافیک برطرف کند.
رابط کاربری پیک ویزار ساده است و به همین دلیل خیلی سریع می‌توانید تصاویر موردنیاز خود را دانلود و سپس استفاده کنید.

سایت عکس بدون کپی رایت

DepositPhotos

DepositPhotos به عنوان یک سایت دانلود عکس بدون کپی رایت مهم محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر نظر کاربران گوناگونی را به خود جلب کرده است. این سایت تصاویر باکیفیت خود را تنها به صورت پولی عرضه می‌کند و در نتیجه کاربران برای دریافت تصاویر مناسب خود باید هزینه‌ای را پرداخت کنند.

طبیعتاً مانند سایر سایت‌های قبلی امکان پرداخت ریالی در این سایت وجود ندارد و بهترین انتخاب شما استفاده از سرویس هشتگیار است. ربات هشتگیار به شما امکان می‌دهد تا با پرداخت ریالی به تصاویر این سایت دوست داشتنی دسترسی داشته باشید.

تصاویر بدون کپی رایت

Dreamstime

تصاویر بدون کپی رایت سایت Dreamstime می‌تواند تکمیل‌کننده طرح گرافیکی شما باشند. این تصاویر نیز به به شکل پولی در دسترس شما هستند و باید هزینه آن‌ها به شکل جداگانه پرداخت شود. نکته مهم در رابطه با این سایت آن است که تصاویر بکر و خاصی در آن وجود دارد.

در واقع برخی از تصاویر موجود در این سایت در سایت‌های دیگر مشابه ندارند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند تصاویر کاملاً ویژه داشته باشند. شما می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر خرید از سایت Dreamstime را با ربات هشتگیار انجام بدید،‌ آن هم بدون نیاز به پرداخت ارزی!

سایت‌ های تصویری بدون حق نسخه‌ برداری

StockVault

سایت برتر برای تصاویر بدون کپی رایت StockVault مورد دیگری است که باید به آن اشاره متخصری داشته باشیم. این سایت نیز همانند سایر مواردی که به آن‌ها اشاره شد، یک گزینه مناسب به منظور تهیه تصاویر استوک مختلف است.
تصاویری که هم کیفیت بالایی دارند و هم می‌توان از آن‌ها در پروژه‌های گوناگون بهره گرفت. اگر طراح گرافیک هستید، حتماً این سایت را نیز در نظر داشته باشید و از تصاویر آن بهره ببرید تا زیبایی طرح خود را چندبرابر کنید.

سایت عکس بدون کپی رایت استوک والت

Brust

سایت دانلود عکس بدون کپی رایت Brust در رتبه نهم از فهرست ما قرار گرفته است. این سایت علی رغم اینکه سابقه چندان زیادی در این حوزه ندارد، اما می‌توان از آن به عنوان یک گزینه مناسب یاد کرد. در صورتی که تصاویر موردنیاز خود را در سایت‌های قبلی پیدا نکردید،‌ سایت برست را نیز در نظر داشته باشید.

سایت عکس بدون کپی رایت

Picjumbo

دانلود عکس بدون کپی رایت از Picjumbo بدون پرداخت هزینه امکان‌پذیر است، اما نباید کیفیت کلی این تصاویر رایگان با حق چاپ را با تصاویر عرضه شده در سایت‌هایی همچون شاتر استوک یا آدوبی استوک مقایسه کنید. با استفاده از این سایت تصاویر رایگان مختلفی در اختیار شما قرار می‌گیرد که مربوط به حوزه‌های گوناگون هستند.

سایت های عکس بدون کپی رایت

سخن پایانی

در این متن به معرفی چند سایت دانلود عکس بدون کپی رایت پرداختیم. شما عزیزان می‌توانید بهترین تصاویر موجود در سایت‌های پولی را با هزینه بسیار کم از ربات هشتگیار به شکل قانونی خریداری کنید و دیگر نگرانی خاصی در رابطه با تحریم‌های بین‌المللی نداشته باشید.

سوالات متداول

معروف‌ترین و بهترین سایت عکس بدون کپی رایت چیه؟

یکی از معروف‌ترین سایت‌های موجود  Shutterstock نام دارد. این سایت بیش از ۴۰۰ میلیون تصویر دارد.

خرید از بهترین سایت های عکس بدون کپی رایت به چه نحوه‌ای است؟

بهترین تصاویر موجود در سایت‌های پولی را با هزینه بسیار کم از ربات هشتگیار به شکل قانونی خریداری کنید و دیگر نگرانی خاصی در رابطه با تحریم‌های بین‌المللی نداشته باشید.

دیدگاه خود را ثبت کنید

بستن