کشیدگی ردیف و محتوا
جستجو

وکتورهای سه بعدی به شما کمک می‌کنند تا روند طراحی را سرعت بخشید و یا از این طرح‌ها به عنوان الهام بخش پروژه‌ها استفاده کنید. سایت‌های زیادی طراحی شده‌اند که وکتورهای سه بعدی را با کیفیت‌های بالا در اختیارتان قرار می‌دهند.

در این مقاله ۱۰ سایت دانلود وکتور سه بعدی را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید از آن‌ها در طراحی سایت و یا پروژه‌های گرافیکی استفاده کنید. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سایت برای دانلود آیکون سه بعدی هستید با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

سایت Freepik

اگر از طرفداران دانلود وکتور سه بعدی هستید حتما با وب سایت Freepik آشنا شده‌اید. در این مجموعه بسیاری از فایل‌ها به صورت پولی و رایگان ارائه شده‌اند و دانلود وکتور سه بعدی برای فتوشاپ و دیگر طرح‌ها، نیاز به حساب ارزی دارید.

با توجه به تحریم کاربران ایرانی این امر امکان‌پذیر نیست. پس بهترین راهکار برای خرید اکانت فری پیک کمک گرفتن از ربات هشتگیار است که می‌توانید از طریق آن به صورت کاملا مستقیم از این خرید کنید.

وکتور سه بعدی

سایت Vector stock

استفاده از وکتورهای سه بعدی ارائه شده در Vector Stock با افزایش فراوانی روبرو شده و بسیاری از کاربران در مصارف خود از فایل‌های این سایت کمک می‌گیرند.
تحریم‌ها و نداشتن حساب ارزی باعث می‌شود تا این کاربران نتوانند به فایل‌های مد نظر خود دست پیدا کنند.

ربات هشتگیار برای کمک به این افراد به وجود آمده و به آنان کمک می‌کند تا دسترسی مستقیم و سریع به فایل‌های پولی سایت وکتور استوک داشته باشند.

دانلود وکتور سه بعدی

سایت Shutterstock

Shutterstock بزرگترین سایت دانلود وکتور سه بعدی است. کمتر کسی وجود داره که در حوزه گرافیک این سایت را نشناسد.
خرید از این سایت نیز با مشکلاتی برای کاربران ایرانی همراه است. چراکه برای خرید فایل‌های اختصاصی موجود در آن باید حتماً حساب ارزی داشته باشید و به دلیل اینکه ایرانیان تحت تحریم قرار گرفته و حساب ارزی ندارند نمی‌توانند این فایل‌ها را دریافت نمایند.

در چنین شرایطی می‌توانید از ربات هشتگیار استفاده کرده و به خرید فایل از شاتر استوک با صرف مدت زمانی کوتاه دست بزنید.

سایت دانلود وکتور سه بعدی

سایت Shape Fest

اگر به دنبال سایت دانلود رایگان وکتور سه بعدی برای طراحی سایت و طرح‌های گرافیکی مدنظر خود هستید می‌توانید از امکانات سایت Shape Fest استفاده کنید که بیش از ۱۶۰ هزار تصویر سه بعدی را در خود جای داده و ۹۰ درصد از آن‌ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سایت دانلود رایگان وکتور سه بعدی

Adobe Stock

Adobe Stock هدف بسیاری از کاربران است تا از طریق آن به دانلود وکتورهای سه بعدی دست بزنند. با مراجعه به این سایت دانلود وکتور سه بعدی و برای خرید فایل‌های پولی آن با مشکلات دیگر سایت‌ها و فایل‌های آن‌ها برخورد خواهید کرد که اساسی‌ترین آن­ها نیز مربوط به تحریم ایرانیان و دست نیافتن به فایل‌ها است.
این مشکلات را می‌توانید با کمک ربات هشتگیار برطرف ساخته و به خرید از Adobe Stock و دانلود وکتور سه بعدی مستقیم و قانونی دست بزنید.

دانلود وکتور های سه بعدی

سایت دانلود آیکون سه بعدی Flaticon

Flaticon یک سایت دانلود آیکون سه بعدی است که محتواها و فایل‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بسیاری از ایرانیان نیز به استفاده از فایل‌های آن تمایل دارند.
امکان دارد که بخواهید از فایل‌های اختصاصی ارائه شده در این پایگاه استفاده کنید. در این صورت با مشکل تحریم ایرانیان روبرو خواهید شد.

فایل‌های اختصاصی را می‌توانید با کمک ربات هشتگیار به صورت مستقیم دانلود Flaticon کرده و مورد استفاده قرار دهید.

همچنین شما می توانید با مطالعه مطلب سایت دانلود آیکون از ۸ سایت برتر در این زمینه اطلاع پیدا کنید.

سایت دانلود آیکون سه بعدی

سایت دانلود ایکون سه بعدی icons8

کاربرانی که به دنبال سایت دانلود ایکون سه بعدی برای اهداف و پروژه‌های مد نظر خود هستند می‌توانند از icons8 کمک بگیرند.
طرح‌ها و وکتورهای سه بعدی جذابی در این سایت جای گرفته و امکان باز کردن آن‌ها در نرم افزارهای طراحی و گرافیک از قبیل فتوشاپ، فیگما و…. وجود دارد. این وب سایت کمک زیادی به فعالان شبکه‌های اجتماعی و طراحای سایت نموده است.

سایت دانلود ایکون سه بعدی icon8

سایت وکتور سه بعدی Vecteezy

سایت دانلود وکتور سه بعدی Vecteezy نیز فایل‌های زیادی را برای علاقمندان آماده کرده است. با مراجعه به این سایت می‌توانید بسیاری از طرح‌ها را بدون پرداخت هزینه دانلود کنید. اما امکان دارد که تمایل به خرید فایل‌های اختصاصی داشته باشید که مشکلاتتان از اینجا آغاز می‌گردد.

راه حل این مشکل استفاده از ربات هشتگیار است که از طریق آن می‌توانید با سرعت بالا، قانونی و مستقیم به فایل مد نظر خود در وکتیزی دسترسی داشته باشید.

دانلود وکتور سه بعدی برای فتوشاپ

سایت Drawkit

Drawkit نیز یک سایت دانلود وکتور سه بعدی با امکانات گوناگون و ویژگی‌های قابل توجه است. در این مجموعه انواع و اقسام مختلفی از تصاویر و نمادهای وکتور طراحی شده با دست ارائه شده‌اند که کاربران می‌توانند از آن‌ها در طراحی‌های خود به صورت کاملا رایگان استفاده کنند.

وکتور سه بعدی رایگان

سخن پایانی

وکتورهای سه بعدی نقش مهمی در افزایش کیفیت و سرعت طراحی دارند. پس بسیاری از افراد به دنبال سایت دانلود وکتور سه بعدی هستند.
بسیاری از این سایت‌ها، وکتورها را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار نمی‌دهند و لذا کار برای کاربران ایرانی که با مشکل تحریم و نداشتن حساب ارزی روبرو هستند دشوار است. به همین دلیل ربات هشتگیار طراحی شده تا این افراد بتوانند به فایل‌های پولی مد نظر خود به صورت مستقیم و قانونی دست یابند.

دیدگاه خود را ثبت کنید

بستن