کشیدگی ردیف و محتوا
جستجو

شایت براتون این سوال پیش اومده که چرا سایت فری پیک باز نمیشه؟

متاسفانه سایت فری پیک و برخی از سایت‌های خارجی برای کشور ایران تحریم است و کاربران نمی‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.
در این مطلب نحوه رفع تحریم فری پیک را برای شما آورده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله از هشتگیار همراه ما باشید.

شما با خرید اکانت پرمیوم فری پیک Freepik از هشتگیار میتوانید هر فایل از فری پیک را فقط با ۱,۹۰۰ تومان دانلود کنید. خرید از هشتگیار به صورت آنی می باشد و در کمتر از یک دقیقه فایل پرمیوم شما آماده دانلود می شود و نیازی به هزینه میلیونی برای خرید اکانت فری پیک ندارید.

فهرست مطالب

ویدیو مراحل رفع تحریم فری پیک در ویندوز

Perferred DNS server: ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰
Alternate DNS server: ۱۸۵.۵۱.۲۰۰.۲

ویدیو مراحل رفع تحریم فری پیک در موبایل

Perferred DNS server: ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰
Alternate DNS server: ۱۸۵.۵۱.۲۰۰.۲

مراحل رفع تحریم فری پیک بدون فیلتر شکن

برای رفع تحریم فری پیک بدون فیلتر شکن لازم است تنظیمات زیر را روی سیستم خود انجام دهید:

  1. به منوی Start رفته و کنترل پنل (Control Panel) را انتخاب کنید.
  2. سپس گزینه Network and Internet را انتخاب کنید.
  3. حال گزینه Change Adapter Settings را انتخاب کرده
  4. شبکه وای‌فای یا شبکه LANای را که به آن وصل هستید راست کلیک کنید و روی Properties کلیک کنید.
  5. حال Internet Protocol Version 4 را کلیک کنید.
  6. گزینه Properties را بزنید.
  7. در این مرحله اگر نشانی DNS وجود دارد آن آدرس را یادداشت کنید تا در موقع نیاز از آن استفاده کنید. حال نشانی DNS را پاک کنید.
  8. نشانی ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰ و ۱۸۵.۵۱.۲۰۰.۲ را در قسمت‌هایی که برای DNS server است وارد کنید.
  9. در پایین روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود.
  10. حال مرورگر خود را ری‌استارت کنید. به راحتی می‌توانید از سایت فری پیک بدون نیاز به فیلتر شکن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر بعد از انجام این تنظیمات دیگر نتوانستید برخی سایت‌ها را باز کنید، می‌توانید از آن قسمت که DNS ها را وارد کردید، آن را غیرفعال کنید و فقط زمانی که می‌خواهید از سایت فری پیک استفاده کنید آن را فعال کنید.

منبع: سایت شکن

آموزش نحوه رفع تحریم فری پیک

سایت فری پیک در یک بازه زمانی در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته بود و کاربران به راحتی می‌توانستند در ایران نیز از این سایت استفاده کنند. اما بعد از مدتی دچار تحریم شد. اگر اکنون که این مطلب را می‌‌خوانید سایت فری پیک را بررسی کرده باشید، شاید دوباره تحریم این سایت برای کاربران ایرانی برداشته شده باشد و نیاز به انجام کار خاصی نداشته باشید. اما اگر هنوز هم این سایت تحریم است می‌توانید برای رفع تحریم فری پیک از انواع فیلتر شکن استفاده کنید تا به راحتی بتوانید از این سایت استفاده کنید. فیلتر شکن‌های زیادی وجود دارد که به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود و نصب کنید. برخی از فیلتر شکن‌ها به صورت افزونه برای مرورگر کروم می‌باشند که روی مرورگر کروم نصب می‌شود. اما برخی از کاربران از ما می‌پرسند چگونه بدون فیلتر شکن از سایت فری پیک استفاده کنیم؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

رفع تحریم فری پیک

به طور کلی چگونه مشکل ورود به سایت فری پیک را حل کنیم؟

بسیاری از کاربران با مشکل ورود به سایت فری پیک مواجه هستند‌. طبق بررسی‌هایی که ما انجام دادیم ۲ دلیل وجود دارد که ممکن است در هنگام ورود به سایت فری پیک مشکل ایجاد کند. این عوامل به شرح زیر هستند:

شبکه اینترنتی که به آن وصل هستید را بررسی کنید

در بسیاری از موارد به دلیل مشکلی که شبکه اینترنت دارد نمی‌توانید وارد سایت فری پیک شوید. اگر نتوانستید وارد سایت فری پیک شوید ابتدا شبکه اینترنت خود را تغییر دهید. اگر با وای‌فای به اینترنت وصل هستید پیشنهاد می‌کنیم با اینترنت خط تلفن نیز امتحان کنید‌. ممکن است مشکل شما حل شود اما اگر مشکل‌تان حل نشد مورد دوم را امتحان کنید.

آی‌پی اینترنت خود را تغییر دهید

سایت فری پیک دارای محدودیت‌هایی برای ip می‌باشد. ممکن است IP ای که با آنوارد شده‌اید از طرف کمپانی فری پیک محدود شده باشد. پس توصیه می‌کنیم آی‌پی خود را تغییر داده و دوباره امتحان کنید. حتماً مشکل شما رفع خواهد شد.

کلام آخر

درر این مقاله به این سوال پاسخ دادید که چرا فری پیک باز نمیشه؟اگر اکنون که می‌خواهید از سایت فری پیک استفاده کنید این سایت برای کاربران ایرانی تحریم است ما در این مقاله آموزش رفع تحریم فری پیک را برای شما بیان کردیم.

امیدواریم مطالب این بخش در رفع تحریم فری پیک به شما کمک کرده باشد و به راحتی بتوانید از سایت فری پیک استفاده کنید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. در صورت وجود هر گونه سوال در مورد نحوه رفع تحریم فری پیک در قسمت ثبت نظر از ما بپرسید. در اولین فرصت به تمام سوالات شما پاسخ داده می‌شود.

سوالات متداول

آیا امکان دانلود رایگان از فری پیک وجود دارد؟

اگر به دنبل دانلود رایگان از فری پیک هستید مطلب زیر را از دست ندهید.

دانلود رایگان از سایت فری پیک

بهترین راه حل برای دستیابی به تصاویر پرمیوم فری پیک چیست؟

شما با خرید اکانت پرمیوم فری پیک Freepik از هشتگیار میتوانید هر فایل از فری پیک را فقط با ۱,۹۰۰ تومان دانلود کنید. خرید از هشتگیار به صورت آنی می باشد و در کمتر از یک دقیقه فایل پرمیوم شما آماده دانلود می شود و نیازی به هزینه میلیونی برای خرید اکانت فری پیک ندارید.

پیوستن به بحث و گفتگو ۴ دیدگاه

دیدگاه خود را ثبت کنید

بستن