کشیدگی ردیف و محتوا
جستجو

در ادامه به معرفی ۸ سایت دانلود قالب پاورپوینت که از نظر ما بهترین هستند، می‌پردازیم. آشنایی با این سایت های دانلود قالب رایگان پاورپوینت، به بیش از ۳۰۰ هزار انواع قالب پاورپوینت و تم پاورپوینت دسترسی دارید. همچنین نحوه دانلود فایل از این چند سایت دانلود تم پاورپوینت رو آموزش داده‌ایم.

Envato Elements با داشتن بیش از ۶۰ هزار انواع قالب پاورپوینت، به انواع نیازها پاسخ می‌دهد.
علاوه بر دانلود فایل‌های رایگان این سایت، با ربات هشتگیار یک فایل پولی به صورت رایگان از انواتو المنت دانلود کنید.

فهرست مطالب

سایت مینارو؛ Minaro

مینارو با ارائه انواع پاورپوینت آماده و قالب پاورپوینت پایان نامه، مهندسی، شرکتی، دانشجویی، پزشکی، ادبیات فارسی و … با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت از جمله تخصصی‌ترین مراکز دانلود تم پاورپوینت در ایران شناخته می‌شود.

از مهم‌ترین مشخصات محصولات مینارو این است:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی ایام هفته توسط خود طراح
  • تنوع بالای محصولات
  • رنگ‌بندی تخصصی تم‌ها
  • قابلیت اضافه کردن انیمیشن به اسلایدها و …

در ضمن این مجموعه دارای قالب پاورپوینت رایگان در تمامی حوزه‌ها بوده که شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای توانسته آن‌ها را به راحتی دانلود و ویرایش کنید. شما برای مراجعه به سایت مینارو به آدرس اینترنتی https://minaro.ir مراجعه نمایید.

سایت قالب پاورپوینت

برترین سایت دانلود قالب پاورپوینت از نظر ما

در ابتدا به معرفی ۴ سایت برتر قالب پاورپوینت از نظر ما که بررسی زیادی رو انجام دادیم، می‌پردازیم. در این سایت‌ها، بیش از ۲۰۰ هزار قالب و تم پاورپوینت وجود دارد. همچنین این سایت‌ها، قالب‌های پاورپوینت پولی هم دارند که ما به شما آموزش می‌دیم به چه نحوه‌ای میشه این فایل‌ها رو دانلود کرد.

۱. Envato Elements

Envato Elements یک سایت دانلود تم پاورپوینت است. این سایت بیش از ۶۰ هزار انواع قالب و تم پاورپوینت دارد.
شما می‌توانید علاوه بر دانلود فایل‌های رایگان این سایت، یک فایل پولی رو به صورت رایگان با ربات هشتگیار از انواتو المنت دانلود کنید.

سایت دانلود قالب پاورپوینت

۲. Freepik

بیش از ۷۰ هزار قالب رو از سایت دانلود پاورپوینت  Freepik می‌تونید دانلود کنید. این سایت پاورپوینت به شما امکان دانلود تعداد محدودی از فایل‌ها رو به صورت رایگان می‌دهد، شما برای دانلود فایل‌های پولی باید اکانت فری پیک رو بخرید.

علاوه بر دانلود فایل‌های رایگان، می‌تونید با ربات هشتگیار بدون نیاز به خرید اکانت یک فایل پولی رو به صورت رایگان از Freepik دانلود کنید.

سایت دانلود تم پاورپوینت

۳. Free PowerPoint Templet

در سایت دانلود قالب پاورپوینت رایگان Free PowerPoint Templet شما به انواع قالب  و تم پاورپوینت رایگان دسترسی دارید.
این سایت دانلود پاورپوینت به دلیل رایگان بودن محبوبیت بالایی دارد، اگر برای پروژه‌ای معمولی به دنبال سایت قالب پاورپوینت هستید، می‌تونید از این سایت، تم پاورپوینت دانلود کنید.

سایت های دانلود رایگان تم پاورپوینت

۴. Creative Fabrica

در وب سایت دانلود پاورپوینت Creative Fabrica به بیش از ۳۰ هزار قالب دسترسی دارید. در این سایت به انواع قالب پاورپوینت تجاری، اداری، دانشجویی و موارد دیگر دسترسی دارید.
تمام فایل‌های این سایت پولی هستند و شما برای دانلود باید اکانت داشته باشید، ولی خرید اکانت به دلیل تحریم‌ها برای کاربران ایرانی میسر نیست.

ما در هشتگیار رباتی طراحی کردیم که شما با پرداخت به ازای هر فایل، به صورت مستقیم و قانونی از این سایت دانلود کنید.

سایت دانلود پاورپوینت

چند سایت دانلود رایگان قالب پاور پوینت دیگر

۱. Slidesgo

سایت دانلود قالب پاورپوینت رایگان Slidesgo از زیر مجموعه‌های کمپانی فری پیک است. این سایت، قالب پاورپوینت رو به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
برای دانلود قالب پاورپوینت رایگان کافیست یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید.

سایت های دانلود پاورپوینت رایگان

۲. Deeezy

اگر به یک سایت دانلود قالب پاورپوینت حرفه ای با محتوای خلاقانه نیاز دارید، می‌تونید از سایت Deeezy استفاده کنید. این سایت دانلود پاور پوینت آماده امکان دانلود انواع قالب و تم رو به شما می‌دهد.

با توجه به تحریم‌ها امکان خرید از این سایت برای کاربران ایرانی میسر نیست، ما در هشتگیار رباتی طراحی کردیم که شما با پرداخت به ازای هر فایل، به صورت مستقیم و قانونی از این سایت دانلود کنید.

سایت پاورپوینت

۳. SlideModel

SlideModel سایت دانلود رایگان پاورپوینت است. برای دانلود رایگان قالب پاور پوینت کافیست ایمیل خود رو در این  سایت ثبت کنید.
این سایت یکی از بهترین سایت های دانلود رایگان قالب پاورپوینت است که به صورت رایگان می‌تونید دسترسی داشته باشید.

سایت دانلود رایگان قالب پاورپوینت

Adobe Stock

در Adobe Stock می‌تونید انواع تم پاورپوینت رو پیدا کنید. این سایت دانلود قالب پاورپوینت مربوط با کمپانی ادوبی است.
فایل های این سایت پولی هستند شما میتونید با ربات هشتگیار بدون نیاز به خرید اکانت با پرداخت به ازای هر فایل از ادوب استوک دانلود کنید.

سایت قالب پاورپوینت

کلام آخر در معرفی بهترین سایت هایی برای دانلود قالب پاورپوینت

همانطور که در اول مطلب اشاره کردم انواتو المنت به دلیل تنوع، کیفیت و مقرون به صرفه بودن به انتخاب اول کاربران ما برای دانلود فایل‌های گرافیکی شده است.
شما در این سایت دانلود قالب پاور پوینت به بیش از ۶۰ هزار انواع منبع دسترسی دارید.

سوالات متداول

بهترین سایت دانلود قالب تم پاور پوینت؟

 انواتو المنت به دلیل تنوع، کیفیت ومقرون به صرفه بودن بهترین است. شما در این سایت دانلود قالب پاور پوینت به بیش از ۶۰ هزار انواع منبع دسترسی دارید.

چطور میتونم قالب‌های پولی این سایت‌ها رو دانلود کنم؟

با ربات هشتگیار به صورت مستقیم و کاملا خودکار می‌تونید فایل‌های پولی رو دانلود کنید.

پیوستن به بحث و گفتگو ۴ دیدگاه

دیدگاه خود را ثبت کنید

بستن