کشیدگی ردیف و محتوا
جستجو

همان طور که می‌دانید شاتر استوک یکی از سایت‌های پیشرو در حوزه ارائه تصاویر و فوتیج‌های باکیفیت است که در مقاله‌ای به طور کامل گفتیم شاتر استوک چیست. اما برخی از کاربران به دنبال سایت‌های مشابه شاتر استوک هستند تا علاوه بر شاتر استوک از آن‌ها نیز استفاده کنند. در این مقاله از هشتگیار سایت های مشابه شاتر استوک را آورده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. با خواندن این مقاله با سایت‌های کاربردی زیادی آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب

برترین جایگزین‌های شاتر استوک

برخی از کاربران به ویژه کسانی به دنبال راه‌حل‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر هستند دوست دارند پلتفرم‌های مختلفی را تجربه کنند، از این رو به دنبال بهترین جایگزین‌های Shutterstock هستند. ما در این قسمت سایت های مشابه شاتر استوک را آورده‌ایم و در این تحقیق فاکتورهای مهمی از جمله محتوا و قابلیت جستجو را در نظر گرفتیم. ما فهرستی از راه‌حل‌ها را گردآوری کرده‌ایم که به طور کلی طبق نظر کاربران بهترین جایگزین برای Shutterstock، شامل iStock، Storyblocks، PixaBay و Adobe Stock، می‌باشند

Shutterstock یکی از بهترین و محبوب‌ترین وب سایت‌های عکس استوک در سراسر جهان است. تاریخچه، شهرت، کیفیت خدمات و قیمت‌های مقرون به صرفه از جمله ویژگی‌های است که این سایت را در بین کاربران محبوب کرده است. اما اگر پیشنهادات آن‌ها با آنچه شما نیاز دارید مطابقت ندارد، یا حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید گزینه‌هایی مختلفی را تجربه کنید بیایید تا با سایت های مشابه شاتر استوک آشنا شویم‌.  از جماه سایت های مشابه شاتر استوک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • iStock
  • Adobe Stock
  • Photocase
  • Canva Pro
  • Storyblocks
  • PixaBay
  • ۱۲۳RF.
  • JumpStory.
  • Pexels.
  • ۹۹club
  • Stock Photo Secrets Shop
  • Unsplash
  • سایت رایگان gratisography
  • سایت superfamous لازم به ذکر است که در صورت استفاده از عکس‌های این سایت باید منبع را ذکر بفرمایید زیرا دارای حق کپی‌رایت هستند.

در ادامه به معرفی برخی از این سایت‌ها می‌پردازیم.

سایت iStock – عالی از نظر قیمت و مدیریت

یکی از یهترین سایت های مشابه شاتر استوک سایت آی استوک است. سایت iStock (که قبلاً با عنوان iStockphoto و بخشی از Getty Images شناخته می‌شد) یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین آژانس‌های عکس استوک است که به دلیل کتابخانه بسیار غنی خود که میزبان میلیون‌ها تصویر با وضوح بالا است، به دو مجموعه اصلی تقسیم شده است. Essentials (بودجه، محتوای غیر انحصاری) و signature (پر ارزش، فایل‌های منحصر به فرد). هر دو مجموعه دارای عکس‌های با وضوح بالا و گرافیک‌های برداری هستند. علاوه بر این، آن‌ها ویدیو و کتابخانه‌های صوتی را نیز ارائه می‌دهند.

طرح‌های اشتراک فقط با دسترسی به Essentials وجود دارد که بسیار مقرون به صرفه‌تر هستند، و اشتراک‌هایی مانند Shutterstock با دسترسی به کل کتابخانه از جمله Signature (که اگرچه کمی گران‌تر هستند، اما باز هم نسبتاً مقرون‌به‌صرفه می‌باشند)، ارزش زیادی را به محتوای شما اضافه می‌کنند.

ویژگی اشتراک‌های istock

دانلود در ماه – از ۱۰ تا ۷۵۰

انواع اشتراک – ماهانه و سالانه – دو نوع اشتراک، iStock Essentials (محتوای اصلی و فایل‌های غیر انحصاری) و iStock Signature (برای محتوای انحصاری و همچنین غیرانحصاری).

محدوده قیمت – از ۲۹ دلار تا ۲۴۹ دلار در ماه

فایل‌های تصویری – عکس‌ها و وکتورهای رایگان

اندازه تصویر – اکثر فایل‌ها با وضوح بالا و بدون هزینه اضافی در دسترس هستند

نوع مجوز – امکان استفاده تجاری و شخصی بدون حق امتیاز در وب‌سایت‌ها، چاپ‌ها، تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر

اما چه چیزی iStock را به یک جایگزین عالی Shutterstock تبدیل می‌کند؟ با داشتن دو دسته تصویر و ردیف قیمت، گزینه‌های بسیار بیشتری از نظر قیمت، بسته به نوع عکس‌هایی که می‌خواهید، دارید، و برخی از آن‌ها حتی ارزان تر از Shutterstock هستند!

سایت Adobe Stock –  جایگزینی مناسب برای اعضای Creative Cloud

یکی دیکر از سایت های مشابه شاتر استوک سایت ادوبی استوک است. مجموعه Adobe Stock بر اساس کتابخانه آژانس عکس استوک Fotolia ساخته شده است. قابل توجه‌ترین ویژگی آن، این است که به طور کامل در پلتفرم Adobe Creative Cloud ادغام شده است و به شما امکان می‌دهد به تصاویر مجموعه آن مستقیماً در برنامه‌های ویرایش تصویر مورد علاقه خود دسترسی داشته و به راحتی بتوانید گشت و گذار و ویرایش آزمایشی را انجام دهید. آن‌ها طرح‌های اشتراک مختلفی را با دسترسی به مجموعه‌ای با بیش از ۶۰ میلیون عکس بدون حق امتیاز و تصاویر برداری، ارائه می‌کنند. آن‌ها همچنین دارای قالب‌های گرافیکی، مدل‌های سه بعدی، کلیپ‌های ویدیویی و غیره هستند.

اشتراک‌های این سایت طیف گسترده‌ای از سطوح حجمی را پوشش می‌دهد و دارای قیمت‌های مختلفی هستند. همچنین می‌توانید بین گزینه‌های ماه به ماه یا سالانه یکی را انتخاب کنید.

ویژگی اشتراک‌های adobe stock

دانلود در هر ماه – ۱۰ تا ۷۵۰

نوع اشتراک – ماهانه یا سالانه

محدوده قیمت – ۲۹,۹۹ دلار تا ۲۴۹,۹۹ دلار

فایل‌های تصویری – عکس‌های رایگان و گرافیک‌های برداری

اندازه تصویر – همه اندازه‌ها تا وضوح بالا بدون هزینه اضافی

نوع مجوز – برای استفاده تجاری و شخصی بدون حق امتیاز

مزیت: به طور کامل با Adobe Photoshop، Illustrator و بسیاری دیگر از نرم‌افزارهای Creative Cloud یکپارچه شده است.

اگر در فرآیند طراحی خود با ابزارهای Creative Cloud کار می‌کنید، Adobe Stock بهترین جایگزین  برای Shutterstock است. این سرویس نه تنها دارای اشتراک هایی مانند Shutterstock، و عکس‌های کافی برای شماست، بلکه مهم‌تر از آن با Creative Cloud یکپارچگی کامل دارد. بنابراین اگر دوست دارید با Illustrator CC و موارد مشابه کار کنید، این سایت قطعاً یک جایگزین خوب برای Shutterstock است.

سایت Photocase – عالی برای عکس‌های استوک هنری

مجموعه Photocase یک آژانس عکس استوک است که در برلین واقع شده است. این سایت عکس‌های استوک هنری را با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. کتابخانه بسیار غنی آن‌ها پر از تصاویر ممتاز با ارزش هنری بسیار است. این مجموعه با سال‌ها فعالیت تجارتی، به یک سرویس بسیار مطمئن و حرفه‌ای تبدیل شده است که در آن عکس‌هایی را خواهید یافت که هیچ آژانس دیگری ارائه نمی‌دهد.

این سایت با اشتراک کار نمی‌کند، اما بسته‌های اعتباری مناسبی را برای شما ارائه می‌کند تا بجای پرداخت در حین خرید، در خریدهای زیاد صرفه‌جویی کنید. قیمت تصاویر آن‌ها بر اساس اندازه، از ۵ تا ۱۵ اعتبار است و قیمت نهایی آن به بسته اعتباری شما بستگی دارد. بسته‌های اعتباری از ۵۵ دلار برای ۲۵ اعتبار شروع می‌شود، تا ۱۵۲۰ دلار برای ۱۰۰۰ اعتبار، که ۴۵ درصد در قیمت نهایی صرفه‌جویی می‌کند.

ویژگی اشتراک‌های Photocase

بارگیری در ماه – به اندازه اعتبارهای شما به شما امکان خرید می‌دهد (اعتبارات هرگز منقضی نمی‌شوند)

نوع اشتراک – درخواستی (بدون اشتراک)

محدوده قیمت – بین ۷.۶۰ تا ۳۳ دلار

فایل‌های تصویری – عکس‌های رایگان

اندازه تصویر – کوچک، متوسط و بزرگ با قیمت مناسب

نوع مجوز – برای استفاده تجاری و شخصی، از جمله استفاده در رسانه‌های اجتماعی، بدون حق کپی رایت

اگر چیزی که به دنبال آن هستید عکس‌های استوک منحصر به فرد است، از نوع تصاویری که به ندرت در کاتالوگ Shutterstock پیدا می‌شود، سایت Photocase یک جایگزین فوق‌العاده است. همچنین اگر به دنبال زیبایی‌شناسی هنری و هیجان‌انگیزتر هستید، و در عین حال تصاویر ارزان‌قیمت را دوست دارید، این سایت یک جایگزین عالی برای شماست!

اکانت Canva Pro – جایگزینی با بارگیری نامحدود

سایت Canva یک ابزار طراحی گرافیکی بسیار محبوب مبتنی بر وب و کاربر پسند است. اما چیزی که ممکن است ندانید این است که آن‌ها یک کاتالوگ بسیار بزرگ از ۶۰ میلیون عکس استوک با کیفیت بالا را در سرویس مبتنی بر اشتراک خود، Canva Pro، ادغام می‌کنند، که همچنین قالب‌های گرافیکی، ابزارهای انتشار، کیت برند و بسیاری از عملکردهای دیگر را  ارائه می‌کند.

 

مزیت اصلی اشتراک Canva Pro این است که با دانلودهای نامحدود ارائه می‌شود، چیزی که Shutterstock ارائه نمی‌دهد، و دارای دسترسی به یک ویرایشگر تصویر بسیار ساده و در عین حال قدرتمند، (ویرایشی الهام بخش Shutterstock Editor) است.

بارگیری در ماه – نامحدود – می‌توانید هر تعداد عکس را که بخواهید بدون هزینه اضافی دانلود کنید!

نوع اشتراک – ماهانه یا سالانه

محدوده قیمت – ۹.۹۵ دلار در ماه (با برنامه سالانه) – ۱۳.۹۵ دلار در ماه (برنامه ماهانه)

فایل‌های تصویری – عکس‌ها، تصاویر، الگوها و موارد دیگر بدون حق کپی رایت

اندازه تصویر – همه اندازه‌ها تا HD بدون هزینه اضافی

نوع مجوز – رایگان برای استفاده تجاری – مجوزهای یکبار مصرف و چند منظوره موجود است

دسترسی آزمایشی یک ماهه برای تست سرویس به صورت رایگان.

سایت خرید اینفوگرافیک

کلام آخر

یافتن بهترین جایگزین برای Shutterstock آسان نیست، اما ما مطمئن هستیم این لیستی که در بالا ارائه دادیم کمک بسیاری به شما خواهد کرد. با توجه به آنچه خواندید، اگر بودجه محدودی دارید؟ ۹۹club by Stock Photo Secrets Shop یک انتخاب عالی است. اگر به تصاویر روزمره نیاز دارید؟ iStock انتخاب خوبی است و حتی ارزان‌تر نیز می‌باشد. اگر کاربر Creative Cloud هستید و به تصاویر زیادی نیاز دارید، Adobe Stock بهترین انتخاب برای شماست. ما بهترین جایگزین‌های شاتر استوک را در قالب پیشنهادات و بررسی قیمت، تعداد تصاویر، اندازه تصویر و … در بالا ارائه دادیم.

امیدواریم مطالب این بخش برای شما مفید بوده باشد و به همه سوالات شما در مورد سایت های مشابه شاتر استوک پاسخ داده باشیم. راستی شما از کدام یک از سایت‌های بالا استفاده کرده‌اید؟ تجربه خود را در قسمت ثبت کامنت برای ما بنویسید.

سوالات متداول

چطور از این سایت های خارجی خرید کنیم؟

یکی از چالش‌هایی که کاربران با آن مواجه هستند این است که در هنگام خرید از سایت‌ شاتر استوک و سایت های مشابه شاتر استوک چگونه پرداخت را انجام دهند. زیرا برای خرید از سایت‌های خارجی باید کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشید. اما جای نگرانی نیست شما می‌توانید با کمک سایت هشتگیار خرید خود را انجام دهید.

چطور با هشتگیار از این سایت ها خرید کنیم ؟

در سایت هشتگیار می‌توانید با کمک ربات تلگرام هشتگیار به راحتی تصاور مورد نظر خود را از سایت شاتر استوک و سایت های مشابه شاتر استوک خریداری کنید.

برای دیدن نحوه خرید از طریق ربات هشتگیار روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش خرید از ربات هشتگیار

دیدگاه خود را ثبت کنید

بستن